Monday, October 22, 2012

Stranger

Sempat bercerita dengan Farid aku rasa hubungan aku dengan seseorang dah renggang. Farid cakap "Ye ke? Bukan korang sebelum ni memang kenal awal sebelum aku kenal ke? " Tiba-tiba segala memori bersama keluar. Nak kata salah macam betul dan nak kata betul macam salah. Sekarang yang aku pasti bila berjumpa aku angkat tangan. Yup cara menyapa orang yang biasanya aku kenal muka tapi tak kenal nama. Owh sampai begitu sekali kejanggalan dan jauh terpisah. Ya memang aku akui cara aku melambai memang banyak cara. Hanya angkat tangan bila jumpa orang yang dikenali atas wajah nya saja tp bukan nama, angkat tangan sambil melambai-lambai itu maksud aku kenal nama dan wajah tapi masih kurang selesa dan yang terakhir angkat tangan diiringi dengan suara yang tinggi itu maksudny aku selasa dengan orang yang aku jumpa. Owh dunia , kita tak mahu berubah tapi tetap berlaku perubahan. Enjoy your life ^^

No comments:

Post a Comment