Friday, November 12, 2010

Hargai

Wah! Letihnya! Itu yang dapat aku bayangkan perjalanan hari ini. Memang hari ni exam, core subjek untuk kursus aku "Statistic". Serius! Aku tidak belajar sebab tak masuk dalam kepala. Hanya mendengar ipod sampai habis bateri sehingga waktu pagi.

Kemudian bebanyak terima kasih kepada Mohamad Syakir a.k.a Shark sebab jasa dia hari ni sangat besar.

  • Mengejutkan aku pagi untuk exam Statistik. Kalau xda sapa-sapa yang gerakkan mesti tak duduk untuk paper statistik. Kesabaran dia teruji apabila berkali-kali dia gerakkan. Thanks again.
  • Yang ni paling best, walaupun dia lapar tak makan tengahhari sebab exam. Dia sanggup menemankan aku pergi jogging yang jaraknya bukanlah dekat tapi sangatlah jauh. Dari Kolej Bunga Raya mengelilingi Hutan Zoologi dan destinasi terakhir Tasik UNIMAS >.<

Kadangkala kita terlepas pandang perkara yang kita anggap kecil tapi sebenarnya satu yang amatlah mempengaruhi hidup kita.

Teringat iklan yang bertajuk "Funeral". Sangat bermakna dan wajar kita ambil ikhtibar.

Ketidaksempurnaan kita yang melengkapkan kita semua.

Sayangilah kawan, keluarga dan persekitaran anda >.<


No comments:

Post a Comment